У Литві пенсіонер помер через кілька хвилин після вакцинації від коронавірусу

У Литві пенсіонер помер через кілька хвилин після вакцинації від коронавірусу

У Литві 77-річний чоловік помер через кілька хвилин після першої ін’єкції вакциною від COVID-19, розробленою шведсько-британською фармкомпанією AstraZeneca.

Про це із посиланням на Литовське державне агентство з контролю за лікарськими засобами (VVKT) повідомляє Delta.


Зазначається, що померлий мав супутні серцево-судинні захворювання. Летальний випадок не пов’язують зі щепленням. В Агентстві з контролю за лікарськими засобами заявили, що «не мають даних, які б свідчили про інше».

«Інакше кажучи, вакцинація не пов’язана зі смертю. Але оскільки смерть настала через кілька хвилин після щеплення, ми бачимо необхідність пояснити це публічно, — йдеться у повідомленні. — Ми знаємо, в якому закладі сталася смерть, ми знаємо особисті дані, але, поважаючи конфіденційність, ми їх не розголошуємо. Ми можемо лише сказати, що це чоловік, якому 77 років, і у нього були супутні захворювання».

Читайте також:   У Словаччині тридцятивосьмирічна жінка померла після вакцинації AstraZeneca

Старша радниця відділу інформації з фармаконагляду та отруєнь VVKT Ругіле Пілвінієне уточнила, що чоловіка вакцинували в амбулаторних умовах. За її словами, клінічна смерть настала через кілька хвилин після щеплення, поки пенсіонер чекав у коридорі. Чоловіка реанімували, але врятувати його життя не вдалося.


«Це було скоріше випадковим явищем, ніж зв’язком із процесами, які могли відбутися під час вакцинації. Ми оцінюємо всі серйозні побічні явища та реакції, — наголосила Пілвінієне, додавши: — Це раптова серцева смерть — смерть внаслідок гострого розладу серця».

Читайте також:   У лабораторії Китаю ще 6 років тому виявили схожий на COVID-19 вірус

Водночас експертка наголосила, що людям із серцево-судинними захворюваннями не слід боятися робити щеплення від коронавірусу, оскільки вакцина не впливає на погіршення цих станів.

За її словами, якщо вакцина справді впливає на здоров’я людини та її імунну систему, то побічні ефекти після щеплення з’являються досить швидко. Якщо людина скаржиться на загальну слабкість, раптовий висип, низький кров’яний тиск, біль у животі, блювоту, діарею, в неї можна запідозрити анафілактичну реакцію.

«Поява таких симптомів може дозволити нам припустити, що смерть пов’язана з вакциною через анафілактичну реакцію. У цьому випадку таких явищ не було і підозр немає», — додала Пілвінієне.

Залиште свій коментар