У Зеленського прокоментували санкції проти Козака і його каналів 112, ZIK та NewsOne

У Зеленського прокоментували санкції проти Козака і його каналів 112, ZIK та NewsOne

В Офісі президента вважають, що ці телеканали використовуються як інструменти російської пропаганди в Україні.

Рішення щодо запровадження санкцій стосовно соратника Медведчука Тараса Козака і його медіаактивів є очікуваним і не викличе питань у тих, хто аналізує дезінформаційну активність Росії в Україні.


Про це повідомив радник голови Офісу Президента Михайло Подоляк, пише «24 канал».

«ДАНІ ТЕЛЕКАНАЛИ ДОСИТЬ АКТИВНО І ЧАСТО ВІДКРИТО ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ, ЯК ІНСТРУМЕНТИ ЧУЖОЇ ІНОЗЕМНОЇ ПРОПАГАНДИ В УКРАЇНІ. ВОНИ, НА ЖАЛЬ, ВІДВЕРТО ВЖЕ НЕ ПРАЦЮЮТЬ ТАК, ЯК ЦЕ ПОВИННО БУТИ ЗІ ЗВИЧАЙНИМИ ТЕЛЕВІЗІЙНИМИ МОВНИКАМИ. ТИМ БІЛЬШЕ Є ДОСИТЬ ВАГОМІ ДОКАЗИ ПО ДИВНИХ ШЛЯХАХ ФІНАНСУВАННЯ ДАНОЇ ПРОПАГАНДИ», — СКАЗАВ ПОДОЛЯК.



Також, за його словами, досить «каламутною» є історія з переходу власності на компанії, за якими закріплені відповідні ліцензії.

Санкції проти соратника Медведчука

Президент України Володимир Зеленський ввів у дію рішення РНБО, яким запроваджуються санкції щодо нардепа від «Опозиційної платформи — За життя» Тараса Козака, а також 8 юридичних компаній, яким належать телеканали 112, ZIK та NewsOne.


Телеканали Тараса Козака: що відомо

  • 12 жовтня 2018 року Козак заявив про купівлю телеканалу NewsOne (ТОВ «Новини 24 години») з оцінкою 41-42 мільйони гривень.
  • У грудні 2018 року Козак відзвітував про купівлю дев’яти компаній групи 112 Україна, оцінивши їхню вартість на дату придбання в 72,87 мільйона гривень.
  • У 2019 році Тарас Козак став новим і одноосібним власником телевізійних мовників телеканалу Zik.
  • 4 жовтня 2018 року Верховна Рада підтримала звернення до РНБО щодо введення санкцій проти компаній, які входять в структуру власності телеканалів 112 Україна і NewsOne.
Залиште свій коментар
Читайте також:   «А чому ж це рішення не прийняв Порошенко?» – Порошенко пояснив, чому не закрив канали Медведчука